Коротко про наш заклад
Сьогодні, КЗ КОР “БЦ багатопрофільний НРЦ” знаходиться в типовому комплексі, збудованому в 1961 році, складається з триповерхового навчального та спального корпусів. Заклад є постійним користувачем земельної ділянки площею 1,3787 га. Заклад має відповідні умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Метою КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» є розвиток і формування особистості, забезпечення соціально-психологічної реабілітації учня, виховання у нього загальнолюдських цінностей, громадської позиції.
Відділення КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» функціонують у єдиній системі. Структурними підрозділами КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» є:
– групи денного перебування, в тому числі короткотривалого знаходження;
– спеціальна школа-інтернат І-ІІ ступенів:
– І ступінь (початкова школа): підготовчий, 1-4 класи;
– ІІ ступінь (базова загальна середня освіта): 5-10 класи;
– реабілітаційне відділення;
– консультативний пункт.
Діти з порушенням слуху, зору, мовлення навчаються та проходять реабілітацію в ЗОШ І ступеня. Після цього діти з вадами зору і мовлення переходять до інших спеціальних закладів.
Класи та групи Центру комплектуються здобувачами освіти відповідно до його структури. Гранична наповнюваність 1-10 класів становить 6 осіб. Допускається перевищення граничної наповнюваності класу на одну особу.
Класи та групи Центру комплектуються здобувачами освіти відповідно до його структури. Гранична наповнюваність 1-10 класів становить 6 осіб. Допускається перевищення граничної наповнюваності класу на одну особу.
Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат – загальноосвітній навчальний заклад, що забезпечує здобуття певного рівня освіти, професійну орієнтацію та підготовку, проводить корекційно-розвиткову роботу з дітьми, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, умови проживання та утримання за рахунок держави.
У реабілітаційному відділенні здійснюється заходи психолого-педагогічної та соціально-побутової реабілітації (адаптації), а також реабілітаційних заходів. Реабілітаційні заходи учням (вихованцям) Центру надаються відповідно до індивідуальної програми реабілітації та узгоджується з індивідуальною програмою розвитку.
Головними завдання закладу є:
– забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття відповідного освітнього рівня початкової та базової середньої освіти відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією;
– сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь та навичок;
– сприяння фізичному і психічному розвитку дітей;
– забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку вихованців;
– здійснення системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням їх стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку;
– надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини-інваліда;
– надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі та реабілітації;
– організація профорієнтації та допрофесійної підготовки.
Кадрове забезпечення освітнього процесу
Систематичну якісну освіту в закладі забезпечує педколектив, професійний рівень якого є високим.
В 2024/2025 н. р. освітній процес здійснює 39 педагогів (34.3 шт. одиниці). Вищу освіту мають 99.6 % педагогів. 23 педагоги мають спеціальну дефектологічну освіту. Вищу категорію мають 27 педагогів, І категорію – 7 педагогів,спеціаліст ІІ категорії” – 2 педагогів, ”спеціаліст” – 1 педагог, звання “старший вчитель” мають 4 педагоги, один з них має звання “Відмінник освіти” . Звання “вихователь –методист” має 1 педагог.